Jak provádíme úklid pro SVJ

    Aby mohl probíhat pravidelný úklid v domě zajišťovaný naší firmou, je nutné mít kdekoli ve společných prostorech domu přístup k (teplé) vodě, popř. ke zdroji elektřiny 220V a uzamykatelnou místnost (skříňku) pro uskladnění pomůcek a prostředků k úklidu.

    Postup:

    1. Zástupce společenství v domě zašle požadavek na provádění úklidu (prosím vyplňte formulář rychlá poptávka), kde uvede především: Přesnou adresu místa úklidu, četnost úklidu (např. 1x týdně, 2x týdně, atd.) a rozsah úklidu (co budete všechno požadovat uklízet).
    2. Na základě vaší poptávky vám vypracujeme předběžnou cenovou nabídku.
    3. Pokud budete s cenovou nabídkou souhlasit, přijedeme za vámi, na místě doladíme všechny podrobnosti a poté zašleme návrh smlouvy a dle vašeho požadavku stanovíme začátek provádění úklidu popř. úklidový den.
    4. Při vzájemné shodě ohledně znění smlouvy vytvoříme definitivní verzi a připravíme k podpisu.
    5. V jeden den podepíšeme smlouvy a předávací protokol o předání klíčů nebo čipů k domu, přivezeme k vám do domu pomůcky a prostředky k úklidu a představíme úklidového pracovníka a manažera, který bude mít tento úklid na starosti – kontroluje kvalitu provádění, doplňuje materiál nutný k úklidu, komunikuje s odpovědnou osobou společenství.
    6. Nejpozději do 14 dní od podpisu smlouvy zahajujeme provádění úklidu.

    Kontrola: Ve společných prostorech domu (nástěnka, úklidová místnost) je umístěn evidenční formulář, kde úklidový pracovník zaznamená po dokončení úklidu - datum, čas, druh úklidu a podepíše se. Do stejného formuláře zaznamenává manažer naší firmy údaje, pokud provedl kontrolu úklidu. Kontrola kvality úklidu probíhá vždy minimálně 1x měsíčně.

    Fakturace: Fakturujeme vždy skutečně provedené a zaznamenané úklidy za daný měsíc, včetně příslušné sazby DPH.

    Generální úklidy: Zajišťujeme i větší jednorázové úklidy a to hlavně mytí oken ve společných částech domů, vstupních i vnitřních dveří, stříšek, prosklení nebo světlíků u vstupů, opláštění výtahových šachet, potrubí a topení, osvětlení, olejových nátěrů zdí, vysání sklepních chodeb, vyklizení a odvoz nepotřebných věcí, strojní čištění garážových stání a dalších prací dle zadání společenství. Tyto úklidy lze přímo zahrnout do uzavřené smlouvy nebo se provádějí na základě zvláštní objednávky nad rámec pravidelného úklidu.